torsdag 19. februar 2009

NYTT ÅR OG NYE MULIGHETER :-)

Vært lite med blogging på meg etter ferietur.
Mye som har skjedd her på hjemmefronten, men nå skal jeg få tatt tak i mye:-)
Startet med å rydde vaskerommet i dag og HJELP.....her er det mye å ta tak i....
Så i morgen blir det skolefri, også er det bare til å brette opp ermene :-)
Kjenner oppussingsånden er i full blomst....:-)
Vaskerom (misunner Kikki sitt)Blir bare litt rydding her, da jeg skal ta litt av det når nytt kjøkkenprosjekt er i gang....
Klesrommet (katastrofeområde)
Soveromsgang (litt maling og nye lister)
Lilledo (huffa meg....)
++++
Til slutt: storprosjektet mitt KJØKKEN
Her holder jeg på å tegne og spekulerer på hva jeg skal gjøre (håper å være ferdig innen 3-4 år) ;-)

Da skal jeg hoppe i boblebadet en tur. Tantegutten min Ola sin favoritt:-)

3 kommentarer:

Hjerterom sa...

Hei
Takk for det :)
Madonnaen er 49 cm og koster 399,-

Koselig å lese bloggen din,ser masse kjente fjes :)

Ha en fortsatt fin dag

Siw

Hjerterom sa...

Hei
Så tilfeldigvis at du hadde kommentert på forrige innlegg...
Derfor kommer svaret litt sent :)

Det er i Henda,kjører av ved veien nedenom bedehuset der.Kjør så langt opp det går :)
det er inngang påbaksiden av låven :)
Men lagre nr mitt du ,så kan jeg være veiviser når du nermer deg ;)

Koselig at du vil komme :)

Siw

Christinas låvebutikk sa...

Hei! He he!! Jeg "ler"!! Mitt er ikke noe spes sjø! Du får komme å se!
Håper du har det bra tross alt som har skjedd!
Klem!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...