lørdag 5. desember 2009

Status dagen før 2.søndag i advent....



Det ønskelige er vel at denne engelen og adventsstaken som ble med hjem fra London forrige helg skulle vært satt på plass og tatt i bruk, men den gang ei.... Vi holder på å skifte 120kvm med eikeparkett som vi har reklamert på.Det er jo ikke akkurat så kjekt så nære inn i jula og samtidig som vi holder på med å renovere kjøkken. Hele huset er et eneste KAOS!!Her må jo alt flyttes på fire ganger. Først rive parketten, så legge på nytt. Litt kjedelig med så mye arbeid og ingen forandring av utsende på gulvet....Tapeten på kjøkkenet er litt forsinket også, men på tirsdag kommer kjøkkenet hjem hit så da mååå jo tapeten være på plass til da:-)
Fant også ut i kveldat jeg vil ta hull i vegen fra kjøkken inn til stue og kle igjen døra fra gangen inn til kjøkkenet. Skal sjekke om det er å få tak i skyvedør før jul, for da setter jeg inn det.


Denne døra skal jeg ta vekk og lage ny vegg her

Her skal jeg lage åpning fra stua inn til kjøkkenet


Her er biblioteket og inn til stua

Her ser du fra stua og inn på biblioteket

Min kjekke snille og søte mann smiler anstrengt til fotografen, det har vært mye gloser underveis med legging av gulvet som vi er et perfekt team på. Jeg er jo bare en enkel logistikkmann og ikke snekker sier han hele tiden:-))


Her er jeg ferdig med å grunne veggene etter vi platet de opp, og et vindu er fjernet. Fått tegnet omrisset av kjøkkenøya og den blir stoooor ja....derfor så åpner jeg vegg mellom kjøkken og stue.

3 kommentarer:

Anita sa...

Blir bra dette her;)
Litt rart egentlig, har vel blitt mere kjent med deg gjennom bloggen enn jeg noen ganger har vært...:)) Men men, sånn er det nå bare - vi er vel ikke akkurat kjent for å "løpe ned dørstokkene" på nordmøre.
Odd hilser;)
klem

Anita sa...

Hei igjen du;)
Det er vel noen konfirmasjoner i mai, så vi er vel en tur der oppe da. Må vel se om vi ikke kommer oss en tur innom da - hadde jo vært koselig.
Hjelp til de snøgreiene finner du på en blogg som heter; trinecam.blogg.no Hun har en "knapp" øverst til høyre som heter Designhjelp, der finner du bruksanvisningen;))
klem

Ruths datter sa...

Oj du har masse å gjøre til jul.Håper at dere blir ferdig da.Han står nok på den mannen din.Stilig kar foresten.Hils ham og si det.Håper dere får kose dere litt i adventstiden
God onsdag til deg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...