tirsdag 6. mai 2008

Jippi!!! Kameraet er i hus og jeg gleder meg til å ta det i bruk:-) Ble ikke gjort så mye fornuftig i dag. Fikk malt ferdig karmen og det nærmer seg stormskritt å flytte inn på soverommet :-) Rakk ikke bytur i dag, men sikter inn i morgen:-)
I dag ble eldstemann Leif Eirik stolt eier av hus :-) Huset ligger i Bådalen på Averøy og  med 7 mål tomt + naust og strandlinje. Mor ser for seg masse ideer som skal igangsettes, men jeg må vel legge meg litt bakpå.... :-) men lov å komme med innspill....

1 kommentar:

Mummimamma sa...

Hei Vigdis.

Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min.
Det er alltid koselig å bli kjent med nye bloggere, håper du kommer til å like deg her i Blogglandia.
Soverommet ditt blir kjempeflott, og for en stor forandring.
Smart med den hodegavlen, du er kreativ du.
Averøya er jo ikke så langt herfra, selv om det er "feil" fylke :)
Ha en fortsatt fin kveld! Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...