torsdag 25. februar 2010

Lite blogging og mye fotball/OL om dagen. Kjenner at våren nærmer seg og at jeg burde fått tatt tak i noen nye prosjekter, men skolearbeidet må gå forran mye annet om dagen. Fotballaget vårt skal til Tyrkia i påsken på treningsleir og jeg er reiseleder der, så det er nok å henge fingrene i om dagen. I dag har jeg tatt meg tid til å surfet gjennom bloggene som ligger på siden min og jeg skjønner ikke hvor alle tar energien til å gjøre alt dere gjør:-) Kjenner på kroppen nå at vi går lysere tider i møte og snart kommer VÅREN hit!!!! Tjohhhoooo

1 kommentar:

Ruths datter sa...

Hallo fotballfrue!
Koselig å høre fra deg igjen- Ser ut som om du har nok å gjøre på.Lykke til med studiene.Påsken skal vi tilbringe på Averøy- Håper bare snøen har forsvunnet til da. Her drukner vi i snø for tiden. Litt av en vinter.
Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...