søndag 18. juli 2010

"Makeover" av rammer

"Gullperioden" min er vel over for lenge siden, men ikke fått gjort noe med disse rammene. Rammene er egentlig veldig fine som de er, men etter noen dager med å være dårlig til beins, så fant jeg frem sprayflaska. Her skulle det sprayes i sort blank! Fant også frem en gammel blomsterpotte som ikke har stått fremme på det jeg vet.
Ble veldig fornøyd med resultatet og fant likegodt frem en gammel engel som fikk seg litt sølvfarge. Ikke helt heldig med sprayinga på den, men finner nok en plass til den også en gang.......

  
  
  
stæssjet den med litt "diamanter"..... 
  
...og her kommer bildet av vårt skjønne barnebarn.....
Ser at grått kommer som stor mote på interiør til høsten, så jeg er glad jeg ikke er blitt fanget av den hvite stilen, da jeg har en del grått og sort......
Mote kommer og går.......... og jeg er glad jeg har min egen personlige stil :-)
  
 

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...