fredag 5. mars 2010

Masse planer & ideer....

En tidligere kollega fra tekstilbransjen ringte meg forleden og ønsker å ha meg med på nye prosjekt.....som om jeg ikke har nok fra før....hehe

Har et år igjen av min utdanning før jeg kan "hoppe" i det, men mye spennende på gang allerede.....

Planen er jo å få brukt utdanningen min og den ballasten jeg har fra ti år i tekstilbransjen til noe konstruktivt i fremtiden. Planen var egentlig å kurse meg i København innen utstilling- og dekoratør. Min tidligere butikk XO fikk to priser gjennom Fashion Award, noe som henger høyt i toppklassen innen de som driver høyprofilerte butikker. Det ene året ble det Cahtrine Ferner som stakk av med seieren og butikken min kom på 4. plass:-D

For meg var det en anerkjennelse på at noe av det jeg har gjort hadde blitt lagt merke til.

Så nå er det bare å holde tunga bent i munnen og satse på de riktige hestene, der jeg får enerett (noen har jeg fått) på det jeg ønsker å drive med frem i tid!

Fått forespørsel om jeg kunne tenkt meg å selge POMPdelLUX, en barnekolleksjon av ypperste kvalitet! De har også en nettbutikk som er nettopp åpnet i Norge.






Ønsker alle en strålende helg med vår i vente.

1 kommentar:

min-design-strikk sa...

hei!
-du er dyktig vigdis og spennende med nye greier og planer :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...