tirsdag 16. mars 2010

Test

konf 074

3 kommentarer:

Unknown sa...

en test på våren eller??? rakk du å få påskelilje før snøen kom igjen? ha en flott dag, Vigdis og en god og sliten klem;))

Unknown sa...

har en Award til deg på bloggen min:))

Anette Willemine sa...

Test på å se om vi har blitt sneblinde i løpet av vinteren?

Tusen takk for anbefaling på bloggen din! Veldig hyggelig gjort!

Høres ut som du har en spennende tid med utdanning. Det er så gøy å videreutdanne seg, og ikke stå i stillstand. Gleden over et fag er med på å berike livet, synes jeg.
Å være så heldig å jobbe med et kreativt yrke gir i alle fall meg en mulighet til å stadig se nye muligheter. Det er stadig utvikling i faget, og det er umulig å gå lei. Det er så mye jeg gjerne vil gjøre mere av, men jeg får være fornøyd med det jeg får gjort. Vi må jo ha noe å finne på når vi blir pensjonert også! *Smiler*
Hva liker du best å holde på med i faget?

Ønsker deg en deilig onsdag, Vigdis!

Klem fra
Anette Willemine

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...