fredag 5. mars 2010

Snart besteforeldre....

Dette bildet over er hentet fra Tin-Tof. Butikken selger mye spennende og litt annerledes leker.
Nå som tiden nærmer seg som besteforeldre så var dette en litt spennende butikk å "stikke" innom. Jeg er blitt litt for glad til å handle på nettet, da det er så greit å bare trykke litt og vipps så har du det i postkassen...
Tenk at om ca fire uker kommer vår lille engel til verden og jeg har nok engang muligheten til å få leke meg:-)Jeg blir heldigvis ALDRI for stor til å leke....


Hvem ønsker seg vel ikke noe sånnt å leke butikk med....


på denne skal jeg lære engelen min "Alle fugler små de er".....


med denne kan vi fange marihøner for å studere de, for så å slippe de fri igjen....
















med denne så blir det vel laget gode" toast" til frokost....


....mimre...
drømmebilen til bestemor....sukk......

men først må vel engelen ligge å kose seg på dette....

Trip trapp, tripp trapp sa det i broen...

Som vi gleder oss nå, og "bare" fire uker igjen før Stina og Leif Eirik blir foreldre og vi stolte besteforeldre<3







4 kommentarer:

Ellemeller sa...

Nåå, so koseleg! Blir kjekt å bli besteforeldre då!
Eg håpar det blir ei stund til her i huset (eldste er 13), men kjæresten skal bli bestefar 7.4. det blir stor stas!

Unknown sa...

det er såå spennende:))) Gleder meg på dine vegne, gullet:))

Hjerterom sa...

Hei :)
Så spennende det blir med et lite gull :)
Masse flotte leker du viser.

Ha en fortsatt fin søndag.
Ser ut som vi snør ned i dag :(

Klem Siw

Villa Solheia sa...

Du har jammen mye spennende på gang...utdanning og bestemor.
Bra vi alltid har prosjekter på gang...da blir det ikke kjedelig.
Vil følge deg videre...artig ja:-)
Du får ha en fantastisk søndag!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...